98.9% ZAMÓWIEŃ WYSYŁAMY TEGO SAMEGO DNIA!

Darmowa dostawa
Darmowa dostawa już od 250,00 zł.
Nowości
Producenci
Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania w sklepie MamaKarmi.pl

Zebraliśmy na tej stronie najczęściej zadawane pytania, jakie mogą się pojawić u naszych klientów.

Poniżej lista najczęstszych pytań i odpowiedzi do nich:

 

Brak dostępności towaru, co robić?

  • Czy mogę zamówić towar, którego obecnie brak?

Jeżeli interesuje Cię produkt, którego dostępność jest aktualnie wyczerpana to pierwsze co należy zrobić to kliknąć przy danym produkcie “Powiadom o dostępności”. Dzięki temu będziesz wiedział kiedy produkt pojawi się w sklepie a my dołożymy wszelkich starań, aby stało się to jak najszybciej.

  • Jak mogę zamówić towar, który nie występuje w MamaKarmi.pl?

Jeżeli zauważyłeś, że w naszym sklepie nie ma ważnego dla Ciebie produktu to skontaktuj się z nami  za pośrednictwem poczty e-mail: sklep@mamakarmi.pl lub telefonicznie: 739666379. Zachęcamy także do kontaktu poprzez Facebook (Messenger). Zrobimy wszystko co możliwe aby udostępnić Ci ten produkt w naszym sklepie. 

Jak złożyć zamówienie?

  • Nie wiem jak złożyć moje zamówienie, czy uzyskam pomoc?

Jeśli nie wiesz jak dodać artykuły do koszyka i jak złożyć zamówienie chętnie Tobie w tym pomożemy. Skontaktuj się z naszym zespołem, który pomoże rozwiązać wszystkie problemy. Prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty e-mail: sklep@mamakarmi.pl lub telefonicznie: 600811017. Zachęcamy także do kontaktu poprzez Facebook (Messenger) bądź czat na naszej stronie.

Więcej informacji znajdziesz na stronie opisującej jak kupować.

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

  • Jakie formy płatności wybrać?

W sklepie MamaKarmi.pl możemy wybrać jak zapłacimy za zamówienie. Chcąc zapłacić za kupione produkty mamy do wyboru kilka sposobów płatności:

  • Za pobraniem kurierowi
  • Przelew online (PayU - przelewy natychmiastowe, karty debetowe, BLIK)
  • Przelew bankowy na konto 53 1140 2004 0000 3702 8131 6914

Więcej informacji w podstronie „Formy płatności”

Jaką dostawę mogę wybrać?

  • Jaką formę dostawy wybrać?

Oferujemy szybką wysyłkę i dokładamy wszelkich starań, aby każde zamówienie było wysłane tego samego lub następnego dnia roboczego. Oczywiście nie zawsze jesteśmy w stanie nadać Twoją przesyłkę od razu, jednak jeżeli sytuacja miałaby ulec zmianie to oczywiście Cię o tym poinformujemy. W naszym sklepie możliwy jest wybór formy dostawy:

  • Paczkomaty InPost
  • Kurier
  • Poczta Polska

Więcej informacji w podstronie „Czas i koszty dostawy”

Jak zwrócić bądź reklamować produkt?

  • Czy mogę zwrócić lub reklamować produkt?

Aby zwrócić bądź reklamować produkt zakupiony w naszym sklepie MamaKarmi.pl skontaktuj się z działem obsługi klienta: sklep@mamakarmi.pl

Dokładne wskazówki jak dokonać reklamacji bądź zwrotu znajdziecie Państwo w podstronie „Zwroty i reklamacje”.

Jak mogę skontaktować się ze sklepem?

  • Czy mogę skontaktować się z pracownikiem sklepu, aby uzyskać pomoc?

W celu uzyskania pomocy bądź odpowiedzi na pytanie jesteśmy do Państwa dyspozycji. Chętnie pomożemy rozwiązać problemy związane z zakupem bądź wyborem odpowiedniego produktu. Pomożemy i doradzimy o każdemu. Staramy się, aby nasza obsługa klienta była na jak najwyższym poziomie dlatego zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem poczty e-mail: sklep@mamakarmi.pl, telefonicznie: 739666379, na czacie dostępnym na naszej stronie bądź przez naszego Facebooka (Messenger) lub Instagrama.

Jak sprawdzić, do czego są dane produkty?

  • Czy mogę sprawdzić, do czego służą dane produkty w MamaKarmi.pl?

Tak, oczywiście. Do każdej kategorii utworzyliśmy obszerny opis, który ma pomóc Ci w wyjaśnieniu, do czego służą dane produkty, czy będą Ci potrzebne i na co zwracać przy nich uwagę. Obszerny opis każdej kategorii znajdziesz na dole strony z daną kategorią.

Przykłady:

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl