98.9% ZAMÓWIEŃ WYSYŁAMY TEGO SAMEGO DNIA!

Darmowa dostawa
Darmowa dostawa już od 250,00 zł.
Nowości
Woreczki na pokarm EASY STORE Ardo Medical
Woreczki na pokarm EASY STORE Ardo Medical

34,99 zł

MINIKOIOI Talerzyk silikonowy puzzle
MINIKOIOI Talerzyk silikonowy puzzle

90,00 zł

Zestaw promocyjny Chicco + GRATIS
Zestaw promocyjny Chicco + GRATIS

108,50 zł

szt.
Laktator Elektryczny Canpol Easy Natural
Laktator Elektryczny Canpol Easy Natural

275,00 zł

Stanik do karmienia Doctor Nap - Różowy
Stanik do karmienia Doctor Nap - Różowy

49,00 zł

Poduszka do karmienia Motherhood - Fasolka
Poduszka do karmienia Motherhood - Fasolka

75,99 zł

Neno Bella Twin laktator elektryczny podwójny
Neno Bella Twin laktator elektryczny podwójny

289,00 zł

Producenci
Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania w sklepie MamaKarmi.pl

Zebraliśmy na tej stronie najczęściej zadawane pytania, jakie mogą się pojawić u naszych klientów.

Poniżej lista najczęstszych pytań i odpowiedzi do nich:

 

Brak dostępności towaru, co robić?

  • Czy mogę zamówić towar, którego obecnie brak?

Jeżeli interesuje Cię produkt, którego dostępność jest aktualnie wyczerpana to pierwsze co należy zrobić to kliknąć przy danym produkcie “Powiadom o dostępności”. Dzięki temu będziesz wiedział kiedy produkt pojawi się w sklepie a my dołożymy wszelkich starań, aby stało się to jak najszybciej.

  • Jak mogę zamówić towar, który nie występuje w MamaKarmi.pl?

Jeżeli zauważyłeś, że w naszym sklepie nie ma ważnego dla Ciebie produktu to skontaktuj się z nami  za pośrednictwem poczty e-mail: sklep@mamakarmi.pl lub telefonicznie: 739666379. Zachęcamy także do kontaktu poprzez Facebook (Messenger). Zrobimy wszystko co możliwe aby udostępnić Ci ten produkt w naszym sklepie. 

Jak złożyć zamówienie?

  • Nie wiem jak złożyć moje zamówienie, czy uzyskam pomoc?

Jeśli nie wiesz jak dodać artykuły do koszyka i jak złożyć zamówienie chętnie Tobie w tym pomożemy. Skontaktuj się z naszym zespołem, który pomoże rozwiązać wszystkie problemy. Prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty e-mail: sklep@mamakarmi.pl lub telefonicznie: 600811017. Zachęcamy także do kontaktu poprzez Facebook (Messenger) bądź czat na naszej stronie.

Więcej informacji znajdziesz na stronie opisującej jak kupować.

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

  • Jakie formy płatności wybrać?

W sklepie MamaKarmi.pl możemy wybrać jak zapłacimy za zamówienie. Chcąc zapłacić za kupione produkty mamy do wyboru kilka sposobów płatności:

  • Za pobraniem kurierowi
  • Przelew online (PayU - przelewy natychmiastowe, karty debetowe, BLIK)
  • Przelew bankowy na konto 53 1140 2004 0000 3702 8131 6914

Więcej informacji w podstronie „Formy płatności”

Jaką dostawę mogę wybrać?

  • Jaką formę dostawy wybrać?

Oferujemy szybką wysyłkę i dokładamy wszelkich starań, aby każde zamówienie było wysłane tego samego lub następnego dnia roboczego. Oczywiście nie zawsze jesteśmy w stanie nadać Twoją przesyłkę od razu, jednak jeżeli sytuacja miałaby ulec zmianie to oczywiście Cię o tym poinformujemy. W naszym sklepie możliwy jest wybór formy dostawy:

  • Paczkomaty InPost
  • Kurier
  • Poczta Polska

Więcej informacji w podstronie „Czas i koszty dostawy”

Jak zwrócić bądź reklamować produkt?

  • Czy mogę zwrócić lub reklamować produkt?

Aby zwrócić bądź reklamować produkt zakupiony w naszym sklepie MamaKarmi.pl skontaktuj się z działem obsługi klienta: sklep@mamakarmi.pl

Dokładne wskazówki jak dokonać reklamacji bądź zwrotu znajdziecie Państwo w podstronie „Zwroty i reklamacje”.

Jak mogę skontaktować się ze sklepem?

  • Czy mogę skontaktować się z pracownikiem sklepu, aby uzyskać pomoc?

W celu uzyskania pomocy bądź odpowiedzi na pytanie jesteśmy do Państwa dyspozycji. Chętnie pomożemy rozwiązać problemy związane z zakupem bądź wyborem odpowiedniego produktu. Pomożemy i doradzimy o każdemu. Staramy się, aby nasza obsługa klienta była na jak najwyższym poziomie dlatego zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem poczty e-mail: sklep@mamakarmi.pl, telefonicznie: 739666379, na czacie dostępnym na naszej stronie bądź przez naszego Facebooka (Messenger) lub Instagrama.

Jak sprawdzić, do czego są dane produkty?

  • Czy mogę sprawdzić, do czego służą dane produkty w MamaKarmi.pl?

Tak, oczywiście. Do każdej kategorii utworzyliśmy obszerny opis, który ma pomóc Ci w wyjaśnieniu, do czego służą dane produkty, czy będą Ci potrzebne i na co zwracać przy nich uwagę. Obszerny opis każdej kategorii znajdziesz na dole strony z daną kategorią.

Przykłady:

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl