W celu złożenia reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz zwrotu/reklamacji
    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Tu musimy dać link do pobrania formularza

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Neko Sp. z o. o.
ul. Fordońska 21
85-085 Bydgoszcz

Dokładne zasady reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie: https://mamakarmi.pl/info/regulamin/sklep#reklamacja


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt:

  1. Prześlij oświadczenie na nasz adres poczty elektronicznej: sklep@mamakarmi.pl. Pamiętaj, aby zawrzeć w nim najważniejsze informacje dotyczące zamówienia (imię, nazwisko, adres e-mail, numer zamówienia)
  2. lub wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami
  3. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę.

Wysyłka
Zwracany produkt należy wysłać na adres:
Neko Sp. z o. o.
ul. Fordońska 21

85-085 Bydgoszcz

Dokładne zasady zwrotu znajdziesz w naszym regulaminie: https://mamakarmi.pl/info/regulamin/sklep#zwrot

Product added to compare.