W celu złożenia reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Tu musimy dać link do pobrania formularza
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Neko Sp. z o. o.
ul. Fordońska 21
85-085 Bydgoszcz
Dokładne zasady reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie: https://mamakarmi.pl/info/regulamin/sklep#reklamacja
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt:
- Prześlij oświadczenie na nasz adres poczty elektronicznej: sklep@mamakarmi.pl. Pamiętaj, aby zawrzeć w nim najważniejsze informacje dotyczące zamówienia (imię, nazwisko, adres e-mail, numer zamówienia)
- lub wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami
- Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę.
Wysyłka
Zwracany produkt należy wysłać na adres:
Neko Sp. z o. o.
ul. Fordońska 21
85-085 Bydgoszcz
Dokładne zasady zwrotu znajdziesz w naszym regulaminie: https://mamakarmi.pl/info/regulamin/sklep#zwrot